wtorek, 13 listopada 2012

{gift inspiration} #1 kinder surprise diy

Rozpoczynam cykl prezentowych inspiracji, w związku z akcją Mikołajkowe prezenty, do udziału w której wciąż zapraszam! Przedstawię kilka pomysłów na prezenty wykonane własnoręcznie, takie które ja w przeszłości wykonałam lub które otrzymałam. Zapraszam :)

W zeszłym roku na Święta dostałam piękny prezent, mimo, że początkowo się na to nie zapowiadało.
Pod choinką znalazłam dużą torbę opisaną moim imieniem, a w środku zobaczyłam Kinder Niespodziankę. Tylko.
Jedno, małe czekoladowe jajko. I nic więcej.

Lekko zawiedziona odpakowałam jajko z folii i zjadłam, wyjątkowo nie otwierając żółtego pudełeczka z zabawką. Mój błąd!
Później w środku znalazłam piękny wisiorek, wieżę Eiffla na łańcuszku oraz standardową instrukcję użytkowania i listę zawartości!

Oczywiście wiadomo jaka była moja reakcja. Nie dość, że się ucieszyłam, że to nie plastikowe "byle co", to jeszcze byłam zachwycona pomysłem i wykonaniem !
Dowiedziałam się, jak mój prezent był wykonany i przekazuję go teraz Wam :)




stay inspired !

9 komentarzy:

  1. Wow! Ale ktoś miał pomysł niesamowity.
    Tylko jak się ma zachować osoba, która zjada czekoladowe jajko, a nie otwiera zawartości, myśląc, że to zabawka i wiedząc jednocześnie, że Mikołaj patrzy na reakcję? Udawać, że zawsze marzyła o Kinder niespodziance?:D
    Pozdrawiam,
    Tosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak myślę, że większość otworzy z czystej ciekawości, żeby chociaż wiedzieć co wyrzuca :) W każdym razie teraz z doświadczenia wiadomo, że warto sprawdzać co w środku :)

      Usuń
  2. heheh ja uwielbiałam kinder niespodziankę:P i na święta zawsze musiała być, fakt genialny pomysł - jeżeli chodzi o schowanie biżu... hmm może wykorzystam pomysł tylko co ja bym tam miała schować, np. mężczyźnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. To słynny sposób na zaręczyny przecież:)
    A wisiorek piękny.
    Śniłaś mi się przedwczoraj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak! To jeszcze zaręczyny nie były ;)
      Naprawdę ? :)) Ciekawa jestem szczegółów :))

      Usuń
  4. hahaha świetny motyw na pewno go kiedyś wykorzystam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pomysł, ja również będę musiała go kiedyś wykorzystać.
    I chętnie dostałabym taką Kinder niespodziankę jak Ty ;);)

    OdpowiedzUsuń