wtorek, 6 listopada 2012

Akcja Mikołajkowe prezenty: art attack {give inspiration}

Zainspirowała mnie moja dziesięcioletnia siostra. 
Przypomniała sobie, że dokładnie za miesiąc będą Mikołajki i zaczęła zastanawiać się kogo w klasie wylosuje i jaki zrobi mu prezent. 
No przecież ! Odkąd skończyłam szkołę nie robię losowanych prezentów ! Zawsze starałam się, żeby mój podarunek był jak najbardziej oryginalny lub wykonany własnoręcznie. 
Lubiłam patrzeć jak znajomym podobają się moje pomysły.

Wpadłam na pomysł zorganizowania "klasowego" losowania wśród Was art attackowanych !

Wyglądać będzie to następująco:
1. Chętni zgłaszają się do akcji wysyłając mailem swoje imię i nazwisko oraz adres pocztowy na aa.beinspired@gmail.com
2. Zgłaszać można się do niedzieli 18 listopada 2012, następnie moja wyżej wspomniana siostra wylosuje pary, a ja poinformuję każdego z osobna mailowo komu robi prezent.
3. Prezent należy wysłać do 2 grudnia, tak, by paczuszki miały szanse dotrzeć przed 6 grudnia. Należy dołączyć kupon, który znajdziecie poniżej.
4. Każdy robiący prezent proszony jest o uwiecznienie go na zdjęciu i przesłaniu na art attackowego maila - stworzymy album podarunkowych inspiracji !

Najlepiej, żeby prezenty były wykonane własnoręcznie. Nie jest to jednak oczywiście warunkiem koniecznym! Najważniejsze, żeby podarunek był oryginalny oraz oczywiście inspirujący. 
Nie chciałabym narzucać minimalnej wartości pieniężnej prezentu, jednak postarajmy się zadbać też o jakość prezentu, nie robiąc go "na odwal".
Zanim się zdecydujecie, proszę o przemyślenie sprawy - każdy kto się zgłosi, prezent wykona, ale też na prezent będzie czekał. Tak więc nie można tej osoby zawieść.

art attack {be inspired} również będzie brał udział w akcji i stworzy prezent dla jednego z uczestników!

Jesteście chętni do gwiazdkowej zabawy z czasów szkolnych?? :))
Szukajcie inspiracji!
Zapraszam!





 

Uwaga art attack {be inspired} nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne niewykonane prezenty. Mam nadzieję, że taka sytuacja się nie zdarzy.

20 komentarzy:

  1. całkiem fajny pomysł :)) ciekawe tylko czy znajdzie się tyle chętnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Tylu" to rzecz względna :) Można się bawić w małym gronie zainteresowanych :) Ja w klasie miałam 11 osób i wszyscy byli zadowoleni z prezentów :) Zapraszam :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, wezmę udział, a co tam ^^ Uwielbiam otrzymywać i robić prezenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, w takim razie zapraszam do oficjalnego zgłoszenia się i polexenia akcji znaomym:))

      Usuń
  4. : )

    Zapraszam na konkurs do wygrania bransoletka i komin( zgłosiły się tylko 4 osoby, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł
    wzięła bym udział ale nie umiem nic własnoręcznie robić mam sporo biżuterii i kosmetyków nowych , muszę pomyśleć

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa:)
    Choć w szkole nigdy tego nie lubiłam, bo prezenty rzadko były udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mamy szanse się poinspirować na wzajem :)

      Usuń
  7. tak jak pisałam , biorę udział i w nowym poscie zaporsiłam i inne blogowiczki do kacji :) http://cloroesdemialma.blogspot.com/2012/11/abazur-na-lampe-diy-2.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ze do mnie napisałaś, postaram się do soboty określić i dam znać;)
    Z moim czasek kiepsko, ale zabawa mi się podoba.
    Wstawię u siebie banerek, żeby rozpowszechnić tą akcję;)0

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł. Oblukam co mogłabym sprezentować i dam znać :) Zapewne się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa akcja:) Myślałam o zorganizowaniu małego konkursu u siebie, ale może dołączę do tej akcji Mikołajkowej:) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł bajerarancki ;) Muszę tylko prezent wymyślić i sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za późno się obudziłam :(
    Next time ;)

    OdpowiedzUsuń