wtorek, 9 października 2012

Niespodzianka jesienna

Ogłoszenia drobne. Z okazji potwornej pogody za oknem wraz z Misarte organizujemy kolejny konkurs, właściwie to losowanie/rozdanie. Zapraszam wszystkich serdecznie :)


Do wygrania bransoletka w jesiennych kolorach z egzotyczną papugą





Zasady są proste, wystarczy:
- polubić Misarte na facebooku
- polubić art attack {be inspired} na facebooku
- udostępnić post konkursowy (publicznie - by było to dla nas widoczne)




Zachęcam też do dodania bloga art attack {be inspired} do obserwowanych.



Konkurs trwa do 19.10. Wyniki 20.10.

Powodzenia! Stay inspired;)

3 komentarze:

  1. Przystopiłam do konkursu:) wszystko polubiłam opublikowałam. Konkurs udostepniłam na facebooku jako Magda Matla. dodaje jeszcze link na moim blogu z obrazkiem. Obserwuję:) czekam na wyniki może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń