środa, 17 października 2012

how to deal with autumn

Coraz ciężej mi się żyje, jak co roku o tej porze. Im będzie ciemniej i chłodniej, tym będzie gorzej i trudniej. Ale, stwierdzam że jestem pozytywnie zmęczona i w tym momencie pozytywnie przeżywam chłodną jesień. Staram się nie denerwować na zapchane SKMki, na opóźnienia, przez które droga powrotna do domu zamiast 30 minut zajmuje mi 1,5 godziny. Jest dobrze. Będzie lepiej.

#1 wełniane swetry. 
Prawdopodobnie się postarzałam, jak stwierdziła moja siostra, jednak nareszcie zrozumiałam babcine powiedzenie, że ciepło będzie tylko w czymś co zawiera wełnę. Prawda. W wełnianym swetrze po prostu nie marznę. 






#2 Kawa z cynamonem. Lub kakao. 
Cynamon rozgrzewa i pięknie pachnie!

#3. Przekąski dodające energii. 
Kostka czekolady, kilka orzechów. I życie jest lepsze.

#4. Czapka na głowę. 
Podobno przez głowę ucieka 80% ciepła. Jestem w stanie w to uwierzyć, obserwując różnicę "bez" i "z".

#5. Ciepła kołdra i dobry film wieczorem. 
Lub książka. Właściwie lepiej książka.

#6. Oglądanie pięknych zdjęć w internecie i dzielenie się nimi z innymi.




Oto inne sposoby na wesołe przeżycie jesieni:





Trzymajcie się ciepło.

8 komentarzy:

  1. myślę, że bez butów uciekałoby więcej ciepła :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje i zapraszam do siebie:)
    Mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hmyy ja tez lubię gdy jest mi ciepło:) Narazie pogoda za oknem u mnie słoneczna;p

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię jesieni, ale jakoś trzeba przetrwać, a to co wypisałaś zdecydowanie mi pomoże :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marysiu, to prawda, że z wiekiem docenia się wełniany sweter i czapkę na głowie :) Ale myślę, że Twoja siostra Cię zdecydowanie za bardzo postarza!
    Pozdrawiam, Tosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. wełniany sweter + kawa z cynamonem + film (u mnie jednak zawsze wygra film, chociaż książki radzą sobie w tej potyczce coraz lepiej ;)) - idealny przepis na zimno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń