czwartek, 6 września 2012

Septembre

Dlaczego lubię wrzesień?

Bo robi się kolorowo.
Bo mam imieniny.
Bo mam jeszcze wakacje.
Bo jeszcze grzeje słońce.
Bo powietrze inaczej pachnie.
Bo to jeszcze nie jesień, a wciąż lato.
Bo są kasztany.
I jabłka.
Bo zaczynają się nowe sezony głupich seriali. A ja nie powinnam ich oglądać, tylko pisać pracę licencjacką, bo w perspektywie kolejnego roku akademickiego mam bieganie między dwoma wydziałami.

Tym razem nie tyle szukam inspiracji co motywacji.
Do pracy do nauki do systematyczności.
Więc wracam do szukania, a tu jeszcze wspomnienie gorących wakacji:


2 komentarze:

  1. Relax, bieganie między dwoma wydziałami nie jest takie złe ;p
    Poza tym powoli nadchodzi jesień.. mam nadzieję, że złota a nie deszczowa -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wrzesień, dzisiaj co prawda jest u mnie deszczowo ale mam nadzieję że nadejdzie prawdziwa piękna złota jesień.. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń