poniedziałek, 14 stycznia 2013

{Książka miesiąca}: Wakacje w Italii


Moje wakacje spedziłam we Francji, ale jakiś czas temu wróciłam z książkowej podróży po gorących Włoszech. Powieść Nicky Pellegrino pochłonęłam w dwa dni i dosłownie nie mogłam się od niej oderwać. Nie jest wybitnym arcydziełem, ale lekką, przyjemną historią, której było mi trzeba. I przede wszystkim z happy endem, a tego wymagam od lekkich książek:)
Akcja dzieje się w Londynie i włoskim miasteczku Triento, opowiada historię dwoja ludzi z innych światów, którzy spotykają się i łączy ich wielka miłość. Przemiłym dodatkiem są opisy włoskich potraw oraz pasji jaką ma główna bohaterka. Nie będę już nic więcej pisać, oprócz tego że idealnie przeczytać teraz w chłodną zimę.
Przeczytajcie, polecam bardzo!

3 komentarze:

  1. musze to koniecznie przeczytać, całusy:*

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chętnie poczytała... dopiszę do mojej listy kolejnego zbioru do przywiezienia z Polski:)

    OdpowiedzUsuń