czwartek, 28 czerwca 2012

Męska - damska koszula.

Robię przekopy z mojej szafie. Unikałam tego momentu jak ognia, ale w końcu musiał nadejść.

Znalazłam męską koszulę, z której, jak się okazuje, można zrobić wiele nowych ubrań. I to bez igły i nitki, ale za pomocą różnych zapięć guzików i wiązań rękawów.

Oto sposoby stworzenia spódnic, bluzek i sukienek, ciekawy film na YouTube.

Więc jeśli stajecie przed szafą i myślicie "znowu nie mam się w co ubrać", zawsze można podkraść mężczyźnie jego koszulę. Z pewnością nie zauważy :)


5 komentarzy:

  1. Widziałam to ostatnio w telewizji! Intrygujące:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie jutro chcieliśmy:) Tylko nie wiemy gdzie są te restauracje... A co nie opłaca się?? A gdzie byłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie jest to 5 zł za danie, tylko min 13 i wszystko straciło urok biegania między knajpami i próbowania wielu smakołyków. Byłam w Lavenda Cafe, La Luna i Cynamonie. Tak czy inaczej polecam odwiedzić te trzy miejsca, są wspaniałe, ale trochę jestem Szlakiem zawiedziona.

      Usuń
    2. wow! this looks fab!!!



      xoxo from rome
      K.
      kcomekarolina.com

      Usuń
  3. JAKIE pomyslowe- sama bym raczej na to nie wpadla! :)

    OdpowiedzUsuń