czwartek, 14 czerwca 2012

Le meilleur - Yves Rocher

Lubię prawie wszystko co francuskie. Prawie, bo nie przepadam za fois gras i niektórymi serami. Wiadomo, że Francja to również kosmetykowe królestwo. Najbardziej luksusowe marki: Chanel, Dior, oprócz ubrań tworzą piękne perfumy i drogie kremy.
Marka Yves Rocher należy do tych bardziej dostępnych i zachęca swoimi naturalnymi produktami.

Co lubię w Yves Rocher? Duży wybór, wysoką jakość i możliwość zostania stałym klientem. Dzięki temu ceny produktów stają się przystępne i mamy świetne połączenie dobrej jakości z odpowiednią ceną. Co miesiąc dostaję do domu newsletter, który jest kuponem zniżkowym do sklepu. Z reguły to zniżki -40% na wybrane kosmetyki i -30% na kosmetyki do makijażu. Dodatkowo za dowolny zakup możemy otrzymać prezent - te które do dziś używam to torba na butelkę trzymająca temperaturę, torba i kosmetyczka podróżna oraz różne kosmetyki.
Za każdy zakup dostajemy pieczątki, a gdy uzbieramy ich odpowiednią ilość możemy wybrać dowolny prezent.

Moje ostatnie zakupy w ramach czerwcowych zniżek:





Peeling Netteté Végétale
Po użyciu skóra jest czysta, gładka i rozświetlona. Bogaty krem z drobinkami zbożowymi (z kukurydzy) i ziemią diatomową (z suszonych alg). Nie podrażnia, pozostawia skórę matową, ale nie wysuszoną.


Dwufazowy płyn do demakijażu oczu Pur Bleuet
Skuteczny demakijaż oczu, bez podrażnień ani szczypania.
Ma przyjemny zapach i świetnie wygląda w butelce w dwukolorowych warstwach ;)

Marokański olejek pod prysznic z olejkiem arganowym

Odebrałam dzisiaj jako zaległy czerwcowy prezent, na razie tylko powiem, że pięknie pachnie.


Les Plaisirs Nature, Lait Velouté Noix de Coco de Malaisie

Tak jak w nazwie, to naturalna przyjemność, mleczko do ciała o zapachu kokosa.
Pięknie pachnie i dobrze nawilża. Wybrałam jako prezent za uzbierane pieczątki.


Mam też ulubione produkty, które kupuję stale. To krem STOP zaskrónikom z serii Pure System, lawendowy żel chłodzący do stóp oraz tusz do rzęs.


3 komentarze:

  1. O moje Yves Rocher:) Wszystko co prezentujesz już używałam, też mam wielu faworytów wśród ich kosmetyków. A warto wiedzieć, że ich perfumy projektują właśnie projektanci zapachów od Chanela, Lancoma, czy Diora. Bo tak naprawdę są 2 laboratoria na świecie, gdzie komponowane są zapachy dla znanych marek, w tym także Yves Rocher... :)) Pojechałabym do Francji...

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, mam płyn dwufazowy, balsam kokosowy i ten olejek, wszystko fajne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten olejek arganowy :) musze popatrzec...

    balsam kokosowy też posiadam :) Diabelnie wydajny, starczy mi chyba na rok:)

    mam znizke 30% teraz, musze ja na cos wykorzystac;)

    OdpowiedzUsuń