poniedziałek, 21 maja 2012

Zapachy na lato.



Dziś właściwie pierwszy upalny dzień w Gdyni. Oprócz wody termalnej pozwalającej przeżyć dzień lubię odświeżające wody toaletowe. Mam kilka ulubionych zapachów na lato. Są świeże, lekkie i przyjemne. Pachną słońcem, kwiatami i plażą.




Caudalie L'eau fraîche: fleur de vigne. Zapach świeżych winogron.



Caudalie L'eau fraîche: thé du vigne. Zapach winogronowej herbaty.
Guerlain Aqua Allegoria Groseille. Zapach czerwonej porzeczki.
Moja mama zużyła mi prawie całą butelkę :)


Biotherm Eau D'Energie. 
Cudo!

Biotherm Eau Pure. 
Mój absolutny faworyt spośród zapachów na lato !



3 komentarze:

  1. This all looks so fresh!

    xx,
    Sandra @ Blasfemmes.com

    OdpowiedzUsuń
  2. co do Biothermu to piątka :)

    ale zainteresowałas mnie zapachami Caudalie :) Gdzie mozna je dostac? powachac??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz że dopiero odpowiadam, komentarz zawieruszył się gdzieś. Powiem szczerze że w polskich perfumeriach nie widziałam Caudalie... Przywoże je z Francji. Jak tylko gdzieś wypatrzę, to dam znać !

      Usuń