piątek, 1 czerwca 2012

M.O.D.A. Metki Obcasy Dżinsy Adidasy


Są książki, po których przeczytaniu, żałuję że nie napisałam ich sama.

Wśród książek moich młodszych sióstr jedna szczególnie przykuła moją uwagę. Średni format, dosyć gruba, w twardej oprawie. M.O.D.A. od razu mi się spodobała. Kolorowe, zabawne ilustracje, ale przede wszystkim pomysł! Idea przekazania dzieciom i nastolatkom w prosty, ale i ciekawy sposób historii światowej mody i czołowych projektantów wydaje mi się genialna!
Sama pochłonęłam ją w 30 minut, dowiadując się szczegółów, o których nie miałam pojęcia. Mała czarna Chanel, różowy świat Elsy Schiaparelli, króciutka mini Mary Quant, papierowe sukienki, znikające sklepy partyzanckie, a na koniec wprowadzenie w świat blogowych szafiarek. Książkę z działu dziecięcego polecam wszystkim miłośnikom mody!
Tekst książki: Katarzyna Świeżak
Wydawnictwo Dwie Siostry

2 komentarze:

  1. Świetna! Gdzie została kupiona?

    OdpowiedzUsuń
  2. empik albo księgarnia Vademecum na Świętojańskiej prawie przy Placu Kaszubskim :))

    OdpowiedzUsuń