poniedziałek, 21 listopada 2011

świąteczne prezenty 01.

Zbliżają się święta. Jak co roku czuć to już od tuż po Wszystkich Świętych. Tym razem pierwsze bombki widziałam na wystawach Reserved.
Jak co roku również dobrze wiemy, że nie to najważniejsze, ale jeśli już wpadamy w szał świątecznych zakupów prezentów, warto się zastanowić co sprawi najbliższym największą radość.
Uwielbiam robić prezenty i prawdopodobnie dlatego w tym roku już we wrześniu zaczęłam przygotowania jednego z nich. Staram się, żeby moje podarunki były oryginalne i osobiste, nie te pospolite ‘made in china’. I tak, od wielu lat, wszyscy najbliżsi dostają sterty ręcznie robionych kolczyków, wieszaków, pudełek na biżuterię, kart do gry itp. I są zachwyceni! Rok temu wpadłam na pomysł stworzenia kalendarza. Stworzenie szablonu wymagało czasu i cierpliwości, ale efekt był stanowczo warty poświęcenia.
To połączenie upływu czasu ze wspomnieniami i pięknymi zdjęciami. Do każdego miesiąca dopasowałam ulubioną piosenkę i stworzyłam płytę. I tak się spodobało, że zamówienie na kolejny rok dostałam w poprzednią Wigilię.
Specjalnie wykombinowane prezenty mają zupełnie inną wartość niż te z półek sklepowych. Co oczywiście nie oznacza, że i tych sklepowych nie lubię dostawać :)



kalendarz na rok 2012
wybierz swoje zdjęcia
i fragmenty tekstów piosenek
70 PLN
Zamów: aa.beinspired@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz