sobota, 24 września 2011

Piękna. Czterdziestoletnia.


Moim zdaniem najlepsza współczesna polska wokalistka, Katarzyna Nosowska właśnie wydała szósty album, pod tytułem "8". Wyjątkowy, jak mówi sama- skończyła czterdzieści lat, co ma dla niej przełomowy charakter, czuje się szczęśliwą i dojrzałą kobietą.
Nazwa albumu nie nawiązuje ani do kolejności publikacji, ani do ilości utworów na nim zawartych. Artystka tłumaczy, że czekała aż przyjdzie jej do głowy jakieś zdanie, jakiś pomysł na określenie płyty, lecz nic nie przyszło. A ósemka po prostu spodobała się jej jako liczba.
Jest nie tylko o miłości, nie tylko o tej nieszczęśliwej- i całe szczęście, bo nie wpasowywałoby się to w mój nastrój. O istnieniu, głęboko o życiu, o Polsce...
Poważnie, dojrzale, czterdziestoletnio.
Jestem w trakcie słuchania i na razie bez wątpienia najbardziej podoba mi się utwór “Kto?”.
A muzycznie płyta jest genialnym arcydziełem!
Za mało tu takich artystek.
Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz