sobota, 27 sierpnia 2011

{film}: Paryż po północy

Na film Woody'ego Allena "O północy w Paryżu" czekałam z niecierpliwością. Już sam plakat mnie zainteresował. Dużo bardziej niż sama jego reżyseria ciekawiła mnie obsada filmu. Komediowy Owen Wilson, profesjonalnie denerwująca Rachel McAdams oraz moja ulubiona ostatnimi czasy Marion Cotillard. Dodatkowo Adrien Brody, Kathy Bates i ciekawostka Carla Bruni.



Nie zamierzam streszczać fabuły, żeby nie zdradzać szczegółów, chcę jednak wszystkich zachęcić do obejrzenia filmu. Osobiście nie specjalnie przepadam za twórczością Allena, jednak paryski obraz wydał mi się dość dla niego nietypowy. Trochę fantastyki, ale z umiarem, dobrze połączonej z rzeczywistością, żadnych wyjątkowych udziwnień. Prześliczne zdjęcia Paryża na chwilę pozwoliły mi się przenieść do mojego ukochanego miasta, trochę usłyszeć język. A każdy kto wcześniej w nim się nie kochał, na pewno może tu poczuć to "coś".




Wycieczka do Paryża za około 16 zł? Jestem absolutnie na tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz